13 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר
ילד טוב ירושלים. ג'סטין ביבר
(צילום: Gettyimages)
ריח הגויאבות בחוץ והמוני הסטוריז מהכותל מבשרים על בואו הקרב של יום הכיפורים. תקיעות שופר נשמעות מדי ערב, אזרחים רבים פוקדים את המכולות כדי להתארגן על בורקסים לצאת הצום ואיחולי "חתימה טובה" נזרקים לחלל האוויר.
רגע לפני שנסגור את המחשב ונעשה חשבון נפש עם עצמנו על כל ההשחרות של השנה החולפת, החלטנו לשנות הרגלים מגונים ובמקום לציין את אותם המפורסמים שחוטאים לאורך כל השנה (היי, קניה ווסט), אלו ש-24 שעות של צום לא יספיקו להם כדי לנקות את הנפש השחורה שלהם (היי שוב קניה), החלטנו להתמקד באלה שעשו שינוי דרסטי לטובה. משאנן דוהרטי, שהייתה אימת המפורסמים בשנות ה-90, דרך ג'סטין ביבר ועד שרה ג'סיקה פרקר, שממש מנסה להפסיק להיות כלבה - אך לא בהכרח מצליח לה. זה הזמן לגייס את החמלה שעוד נותרה בכם ובואו נתחיל!

פיכחת כבר שנה שלמה: בלאק צ'יינה

13 צפייה בגלריה
בלאק צ'יינה
בלאק צ'יינה
היינו כותבים שאנחנו גאים בך אבל זה יהיה שקר. בלאק צ'יינה
(צילום:)
מכירים את זה שכל שנה יש את האחד הזה שמתחכם ובמקום לאחל "צום קל" הוא אומר "כיפור לא יספיק לך, במקרה שלך צריך לצום שנה שלמה"? אז בלאק צ'יינה.
היא "רק" בת 35 אבל עברה השערורייתי פלוס כתבי התלונה שהוגשו נגדה מתאימים לאדם הכפול ממנה בגיל, לפחות. מצוות השוטרים הוזעקו לביתה של צ'יינה בחשד להזנחת בתה בשנת 2019, דרך הפעם ההיא שהיא חתכה את אב בנה, טייגה, בסכין ועד האיום על חייה של קיילי ג'נר. עברה של צ'יינה שופע בכל טוב של דרמות - רק שבשנה החולפת כוכבת הריאליטי החליטה לעשות שינוי.
מוקדם יותר החודש פרסמה צ'יינה פוסט ברשתות החברתיות וחשפה כי היא פיכחת כבר שנה. "ב-14 בספטמבר 2022 החלטתי שסיימתי עם האלכוהול. התהליך הזה לא קל אבל עשיתי את זה ואני מתכוונת להמשיך", כתבה ופנתה לעצמה בגוף שלישי ובשם לידתה: "אנג'לה ווייט היא בלתי ניתנת לעצירה. היא חכמה, יפה, אמיצה, אמא נהדרת וחברה נהדרת. אני אוהבת אותך אנג'לה ווייט".
כמובן שצ'יינה לא הסתפקה רק בהרמה עצמית ודאגה לעודד גם את העוקבים שלה. "דעו שאתם יכולים לעשות את זה ואתם שווים את זה. אלוהים אוהב אתכם! יש כל כך הרבה אפליקציות וקבוצות שונות שיכולות לעזור לכם במסע הזה. אתם לא לבד".
כמובן שלא רק אנחנו התרשמנו לטובה (וכן, גם התערבנו במערכת כמה זמן זה יחזיק), גם מעריצה של צ'יינה מיהרו לעודד את כוכבת הריאליטי ולחזק אותה. "הפיכחון נראה כל כך טוב עלייך", כתב מעריץ, ואחר הוסיף: "מזל טוב, אני מאוד גאה בך. תמשיכי בעבודה הנהדרת". אנחנו לא רוצים להוריד לך את המוטיבציה, בלאק, אבל נקווה לראות אותך בפוסט בעוד שנה מחזיקה בלון עם הספרה שתיים - ולא כי את בהיריון עם תאומים.
13 צפייה בגלריה
בלאק צ'יינה
בלאק צ'יינה
מזל טוב! הילדים שלך בטוח מעריכים את זה
(צילום: אינסטגרם)

שם מבטחו באלוהים: ג'סטין ביבר

13 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר
כבר לא ה-Bad Boy. ג'סטין ביבר
(צילום: Elder Ordonez / SplashNews)
ג'סטין ביבר (29) פרץ לחיינו כרוח בלורית רעננה ביום אפרורי בשנת 2009 כשהיה אז בן 15 בלבד. עם קול שעדיין לא סיים לעבור את שינויי ההתבגרות הוא הפך במהרה לנער הכי נחשק בעולם עם קהל מעריצות היסטריה וטירוף שזכה לכינוי ביברמאניה.
תחילה הוא היה נער הפוסטר למתיקות קנדית, אבל מהר מאוד התהילה הכריעה וביבר הפך ל-Bad Boy אמיתי.
ב-14 שנות הקריירה שלו (עד כה, אנחנו חלילה לא פותחים עין) ביבר הספיק לדרוס צלם פפראצי, להסתבך בקטטה בקליבלנד, לתת אגרוף בפנים למעריץ נלהב בברצלונה וגם להשפיל מעריצה שרק רצתה להצטלם איתו ולומר לה, לפני קהל מעריצים עצום ש"היא מחליאה אותו".
וזה עוד בלי לומר מילה על כל הפעמים שהוא נתפס נוהג תחת השפעת סמים ואלכוהול או על ההתעללות הנפשית שהוא העביר את האקסית המיתולוגית סלינה גומז, שמצאה את עצמה נכנסת למוסדות לבריאות הנפש פעם אחר פעם כדי להשתקם. ואז קרה השינוי.
מאז שביבר הכיר את היילי בולדווין, שגם הפכה לאשתו, הוא נפטר מכל הרגליו הרעים, התחבר לעצמו וגם לדת.
בפברואר 2019 התראיינו השניים לכתבת השער של מגזין "ווג" וביבר דיבר בפתיחות על השינוי שעבר, ההתקרבות לאלוהים ואף הוסיף כי הוא והיילי חיכו עד החתונה בשביל לקיים יחסי מין. "אלוהים לא מבקש מאיתנו לא לקיים יחסי מין בשבילו, כי הוא כביכול רוצה את זה", הסביר ביבר, והוסיף: "הוא פשוט מנסה להגן עלינו מפני כאב ואני חושב שסקס יכול לגרום להרבה מאוד כאב. אני חושב שבעקבות ההתנזרות ממין והקרבה לאלוהים הוא בירך אותי בזוגיות עם היילי. ככה זה עובד, אתה מקבל גמול על התנהגות טובה".
מאז הספיק הזמר לדבר בפתיחות לא פעם על הדיכאונות שחווה, ההתמכרויות לסמים ואלכוהול וביוני 2022 נאלץ לבטל סיבוב הופעות בשל שיתוק בחצי הימני של פניו. "תודה שאתם סבלניים איתי, אני עושה את כל התרגילים ומה שנדרש כדי להחזיר את הפנים שלי למצב נורמלי. זה יחזור - זה ייקח זמן ואני לא יודע כמה אבל יהיה בסדר. אני סומך על אלוהים ואני יודע שהכל קורה מסיבה". כתב. ג'סטין, אנחנו מתים על התדמית החדשה שלך, של הבעל המסור והאכפתי. אבל טיפ מאיתנו, היינו מנצלים את יום הכיפורים כדי לבקש סליחה מסלינה.
13 צפייה בגלריה
היילי בולדווין ג'סטין ביבר
היילי בולדווין ג'סטין ביבר
הקרדיט הוא לגמרי של היילי. בולדווין וביבר
(צילום: Gettyimage)

כבר לא משתוקק להיות טמפון: המלך צ'רלס השלישי

13 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס השלישי
המלך צ'רלס השלישי
המלך צ'רלס השלישי
(צילום: Dan Kitwood/GettyImages)
לפני שנתחבר לצד הסלחני שלנו חשוב לנו לציין שלא שכחנו וגם לא סלחנו על ההתעללות הנפשית שהמלך צ'רלס העביר את הנסיכה דיאנה. ועכשיו, אחרי שהבהרנו את זה שחור על גבי לבן - אפשר להקדיש כמה שורות לטובתו. וכן, זה עולה לנו בדמים.
בדיוק לפני שנה, בספטמבר 2022 ולאחר מותה של אימו המלכה אליזבת, צ'רלס נפטר מטייטל "הנסיך הנצחי" שהוצמד אליו והוכתר למלך אנגליה. עם הירושה של הכתר הגיעו גם שלל כתבות המזכירות את מעלליו של צ'רלס מילדתו ועד לאותו רגע מרגש (כן, גם לנו היה יד בדבר) ודברים מביכים מעברו של המלך צפו בכל אתרי החדשות בעולם.
מהרצון של צ'רלס להיות טמפון כי כך היה לו "יותר קל לגור בתור המכנסיים של קמילה", דרך הקשר המפוקפק שלו לאחיו של הטרוריסט אוסמה בן לאדן ועד הבגידות האינסופיות שלו באשתו הראשונה הנסיכה דיאנה. ואתם יודעים מה, כן - גם הפניית הגב לבנו הנסיך הארי, למרות שאין ספק שהגיע לו - אבל אבא זה אבא.
אוקיי, מרוב שיש לנו טענות כלפי צ'רלס לרגע שכחנו שאנחנו פה כדי לציין את השינוי לטובה שהוא עבר, אז נתחיל. עם עלייתו לכס המלוכה הבהיר צ'רלס כי הוא פועל למען מונרכיה מצומצמת שהמשמעות היא לקצץ במספר הבכירים במלוכה ובכך לחסוף למשלמי המיסים לא מעט כסף. נכון, הרעיון יפה ובפועל טרם יצא לביצוע מכיוון שצ'רלס הוציא לפועל את חגיגות ההכתרה שלו שעלו כ-100 מיליון פאונד - אבל לזכותו ייאמר שההכתרה הביאה איתה תיירים מכל העולם שעל פי הערכות הכניסו לאנגליה למעלה ממיליארד פאונד.
בנוסף ולמרות שלא הסכים בהתחלה - צ'רלס בחר לקיים את רצון אביו, הנסיך פיליפ, והעניק לאחיו הצעיר, הנסיך אדוארד, ואשתו סופי את התארים הדוכס והדוכסית מאדינבורו, תארים שנחשבים לבכירים ביותר מלבד המלך עצמו.
כדי להפוך את השינוי של צ'רלס לממש מעורר השראה כל שנותר לו זה לנסות לגשר על הפערים עם בנו הצעיר - במידה ויצליח, אנחנו מבטיחים לו מקום של כבוד ברשימת הצדיקים שלנו. מבטיחים שעד אז נעבוד על רשימה כזו.
13 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס השלישי
המלך צ'רלס השלישי
חופשי!
(צילום: Max Mumby/Indigo/GettyImages)

כולם אוהבים את ברנדה: שאנן דוהרטי

13 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
כבר לא הרעה של הוליווד. שאנן דוהרטי
(צילום: GettyImages)
אחת הנשים עם הכי הרבה סיפורי אימה בהוליווד - כשזה נוגע לעבודה מולן, כמובן, היא שאנן דוהרטי, כוכבת "בוורלי הילס 90210" ו"מכושפות".
בסוף העונה הרביעית עזבה דמותה של ברנדה וולש את הסדרה כשהשמועות מספרות שהגורם העיקרי לכך זה ששאנן עשתה את המוות לחברי הקאסט ולג'ני גארת' (קלי טיילור) במיוחד.
למרות הטענה שדוהרטי הייתה בלתי נסבלת, אהרון ספלינג כנראה התקשה לוותר על הפוטנציאל הטמון בשחקנית וליהק אותה שוב, הפעם לסדרה "מכושפות", אך גם אותה היא נאלצה לעזוב בסוף העונה השלישית לאחר שהצליחה להתכסח עם הקולגה אליסה מילאנו.
"טורי ספלינג המסכנה, הצעירה מבין שלושתנו, נתקעה לא פעם באמצע, ביני לבין שאנן, באופן בלתי נמנע", סיפרה גארת' בעבר. "היא תמיד ניסתה לסדר את העניינים, לגרום לשאנן ולי לרדת אחת מהשנייה ולהסתדר - אבל המאמצים שלה לרוב נכשלו".
ואחרי שהשחרנו, בואו נרים: בשנים האחרונות דוהרטי אימצה גישה קצת יותר מפויסת, כזו שגרמה למעריצי הסדרות הנוסטלגיות להתאהב בה חדש. למעשה, רק בסוף השבוע האחרון הגיעה דוהרטי לכנס מעריצים נוסטלגי בפלורידה, שם התאחדה עם כל הקאסט של "בוורלי הילס 90210" (מינוס לוק פרי, לצערנו) וזכתה לכמות גדושה של אהבה כשלקראת סוף הפאנל, כשהנוכחים נעמדו ומחאו כפיים לדוהרטי במשך דקות ארוכות. היא מצידה, התרגשה עד דמעות והודתה להם: "תודה רבה, אתם יודעים שאני אוהבת לבכות בלי הפסקה ונראה שזה מה שאני עושה. אז תודה לכם".
בימים אלה נאבקת דוהרטי במחלת הסרטן שחזרה בפעם השלישית. במקביל, בחודש אפריל האחרון דווח כי השחקנית מתגרשת מבעלה השלישי קורט איסווריינקו, לו הייתה נשואה במשך 12 שנים, כשהיא רומזת כי הוא גם בגד בה. בשורות טובות שאנן, אנחנו בעדך!
13 צפייה בגלריה
ג'ני גארת' שאנו דוהרטי בוורלי הילס 90210
ג'ני גארת' שאנו דוהרטי בוורלי הילס 90210
אנחנו סלחנו, הגיע הזמן שגם את תסלחי קלי
(צילום מסך)

מנסה גישה נחמדה: שרה ג'סיקה פרקר

13 צפייה בגלריה
כבר לא כזו ביץ'. שרה ג'סיקה פרקר
כבר לא כזו ביץ'. שרה ג'סיקה פרקר
כבר לא כזו ביץ'. שרה ג'סיקה פרקר
(צילום: Splashnews)
מביני עניין יסכימו כי אחת הדמויות הכי מרגיזות בסדרה "סקס והעיר הגדולה" היא קארי ברדשו, אותה מגלמת השחקנית שרה ג'סיקה פרקר - שהתגלתה כבלתי גם בחיים האמיתיים.
למרות שאנחנו מודעים היטב לדם הרע שזרם בין פרקר לקולגה קים קטרל לאורך השנים - עד היום, בבינג'ים חוזרים של הסדרה, קשה לנו להאמין שהבסטיז שאנחנו רואים על המסך הן צ'ילבות בחיים האמיתיים.
"אני באמת חושבת ששרה הייתה יכולה להיות נחמדה יותר", אמרה קטרל בריאיון לפירס מורגן בשנת 2017. "אני לא יודעת מה הבעיה שלה, מעולם לא ידעתי".
במהלך השנים האחרונות מהפקה הסדרה פנו לקטרל שוב ושוב כדי לגייס אותה לסרט שלישי וגם לנסות לשכנע אותה להצטרף לסדרת הספין אוף "פשוט ככה" והיא סירבה בעקביות. בסופו של דבר הסכימה להשתתף בסצנה אחת בעונה השנייה וגם זה היה בתנאי שלא יהיה לה שום מפגש ישיר עם שאר הבנות.
את הסיבה, כאמור, קטרל מעולם לא ניסתה להסתיר - וקוראים לה שרה ג'סיקה פרקר. כל זאת למרות שבשנים האחרונות נראה שהאחרונה מנסה שוב ושוב לפייס את קטרל ואף הציעה את תמיכתה לאחר שאחיה הלך לעולמו, מה שרק הרגיז יותר את קים. "לא היה שום ריב. זה היה מפוברק לחלוטין כי אני מעולם לא הגבתי ואני גם לא אגיב. קים אמרה את מה שאמרה וזו לחלוטין זכותה", אמרה פרקר בריאיון למגזין People.
"הייתה לנו חוויה מדהימה ואין שום דבר שיכול להשתוות לזה. היה לנו קשר מדהים עם הקהל וחיבור לעיר ולא יכולתי לדמיין שאף אחת אחרת תשחק את הדמות של סמנתה במקום קים". להגיד לך שאנחנו קונים את שינוי הגישה שלך? פחות. אבל 10 נקודות על המאמץ!
13 צפייה בגלריה
קים קטרל שרה ג'סיקה פרקר
קים קטרל שרה ג'סיקה פרקר
שולם שולם אף פעם? קים קטרל ושרה ג'סיקה פרקר
(צילום: Bryan Bedder/GettyImages)

השחקנית השנואה בהוליווד והאהובה בברודווי: ליה מישל

13 צפייה בגלריה
מודים שגם אנחנו לא סגורים בדעתנו עלייך. ליה מישל
מודים שגם אנחנו לא סגורים בדעתנו עלייך. ליה מישל
מודים שגם אנחנו לא סגורים בדעתנו עלייך. ליה מישל
(צילום: gettyimages)
"ליה מישל מטיל אימה על שחקנים מאז שהייתה בת 12", כך נכתב בכותרת של Daily Beast לפני מספר שנים, וזה משפט שחוזר על עצמו לא מעט.
למרות ההצלחה המסחררת שלה ב-GLEE, מישל לא התקבלה באהדה על ידי צוות השחקנים או מעריצי הסדרה. "היא מתנהגת כמו דיווה קריזיונרית. היא מאוד שאפתנית, מרוכזת בעצמה ומדברת רק עם אמה", סיפר אחד מאנשי הסט שעבדו עם הכוכבת ל-USA Today, בשנת 2010.
"זוכרת שהפכת את עבודת הטלוויזיה הראשונה שלי לגהנום עלי אדמות? כי אני לעולם לא אשכח", כתבה לה סמנתה ווייר, הקולגה ל-GLEE. "אני חושבת שאמרת לכולם שאם תהיה לך ההזדמנות, 'תחרבני בפאה שלי', בין שאר הדברים הטראומתיים והמפלים שגרמו לי לחשוב מחדש על הקריירה ההוליוודית שלי".
"זה כיף לשנוא אותה", נכתב בבלוג הרכילות Lainey Gossip. "היא מעצבנת אבל בצורה לא פוגענית".
ביוני 2020 ובעקבות גל האשמות כי נהגה בבריונות מישל פוטרה מעבודתה כפרזנטורית של חברת מזון, וחברים מהעבר ניתקו איתה קשרים. כנראה שזו הייתה נקודת התפנית והיא הבינה שמשהו צריך להשתנות - ומהר.
חודשיים לאחר מכן ילדה מישל את בנה הבכור, והשחקנית ניצלה את ההזדמנות להתרחק מאור הזרקורים עד יעבור זעם - וכך היה. ביולי 2022 ולאחר שהשחקנית ביני פלדשטיין עזבה (או יש האומרים פוטרה) מהמחזמר "מצחיקונת", מישל החלה להיפגש עם המפיקים בזה אחר זה כדי להציע את עצמה לתפקיד - והצליחה. וזה הגיע עם שינוי גישה.
"ליה כל כך נחמדה, היא גורמת לג'ולי אנדרוז להיראות כמו כלבה", אמר אחד מהעמיתים שלה בריאיון ל-Page Six. "היא מכירה את השמות של כולם וזוכרת את כל ימי ההולדת. היא פשוט נחמדה". ליה, שמחים שהפנמת!
13 צפייה בגלריה
האימהות ריככה אותך?
האימהות ריככה אותך?
האימהות ריככה אותך?
(gettyimages)