3 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
בחזרה להוליווד. מייגן מרקל
(צילום: AFP)
מייגן מרקל חתמה על חוזה עם סוכנות השחקנים WME, כך פורסם אמש (ה') באתרים מעבר לים. מגזין HELLO אישר הבוקר כי הדיווחים אכן נכונים והדוכסית מסאסקס חתמה בסוכנות בה חתומה גם חברתה הטובה, שחקנית הטניס סרינה וויליאמס.
כחלק מהחוזה סוכם כי סוכנות WME תייצג גם את תחומי התוכן של Archewell, הכוללים את הפודקאסט של הדוכסית, Archetypes, העוסק בעיקר בנשים, אימהות וילדות. על פי הדיווחים, הסוכן שנבחר לייצג את מייגן הוא ארי עמנואל, אחיו של רם עמנואל - ראש הסגל של נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה. עמנואל ייצג בעברו את אופרה ווינפרי, מרטין סקורסזה, שרליז ת'רון, דווין ג'ונסון ועוד.
במגזין VARIET פורסם כי במסגרת החוזה של הדוכסית עם הסוכנות ייבדקו הפקות סרטים וסדרות טלוויזיה אך משחק לא יהיה תחום המיקוד העיקרי.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
מתרגשת ברמות!
(צילום: Gettyimage)
חתימת החוזה בין מרקל לסוכנות WME מגיעה בצל הדיווחים כי המותג סאסקס מאבד מההצלחה שלו, זאת בעקבות הנתק המחמיר בין הנסיך הארי לאביו, המלך צ'רלס השלישי. ימים ספורים לאחר שנודע כי הארי יגיע לטקס ההכתרה של אביו - המקורבים לדוכסים שיחררו אנחת רווחה. "הארי יגיע לטקס ההכתרה מכל הסיבות הנכונות אבל הייתה אנחת רווחה מוחשית בקרב אלה מאיתנו המעורבים בעסק מכיוון שהמותג סאסקס מסתמך על כך שהארי יהיה בקשר עם משפחתו. בסופו של דבר הכל קשור לקרבה למלך", אמר מקורב לנסיך.
מאז פרישתם של הדוכסים מהמלוכה בינואר 2020 הספיקו השניים להתראיין לאופרה ווינפרי, לצאת בסדרת דוקו-ריאליטי על חייהם, לפרסם פודקאסט, להוציא ספר אוטוביוגרפי על חייו של הנסיך הארי ולהשתתף במספר לא מבוטל של ראיונות ומקרובים לשניים מודאגים מכך שהעניין סביבם מתחיל להיעלם.
"הארי ומייגן עשו את הסדרה של נטפליקס והארי כתב את הספר שלו ואפשר לומר שתקופת הפריחה מתחילה לדעוך", אמר מנהל בכיר באולפני וולט דיסני. "נקודת המכירה העיקרית שלהם היא הקישור למשפחת המלוכה. הארי חייב להיות בהכתרה, הסיפור צריך להמשיך להתפתח כי זה מה שבונה להם את המותג ומביא את ההצעות. הסכנה שהארי ומייגן עומדים בפניה היא להפוך ללא רלוונטיים. לאמריקנים מאוד אכפת ממשפחת המלוכה - תמיד היינו מוקסמים מבני המלוכה. הארי הוא בנה של דיאנה, שום דבר לא ישנה את זה לעולם. אבל הציבור האמריקני צריך לראות שהארי עדיין חלק מהמשפחה כי המשפחה שלו והדרמה המתחוללת שם זה מה שבאמת מעניין אותנו".
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
"מאמי, אנחנו חייבים לדאוג למותג". הנסיך הארי ואשתו מייגן
(צילום: GettyImages)