רבל ווילסון הדהימה את העולם לפני כמה שנים, כשחשפה לוק חדש ורזה יותר. הכוכבת סיפרה שבעזרת דיאטה והרבה ספורט הצליחה להשיג את המטרה שהציבה לעצמה: אימוץ אורח חיים בריא וירידה במשקל. כעת היא חושפת שלא רק תזונה נכונה וספורט עזרו לה להגיע ליעד – אלא גם התרופה שנחשבת למילת קסם בימים אלו: אוזמפיק.
השחקנית בת ה-44 סיפרה בריאיון למגזין Sunday Times שהייתה לה התנסות קצרה עם התרופה, שנועדה במקור לטיפול בסוכרת והתגלתה גם כמסייעת בירידה במשקל. "למישהי כמוני יכול להיות תיאבון אינסופי למתוקים, אז אני חושבת שהתרופות האלו יכולות לעזור", אמרה. היא גם סיפרה שכיום היא לא משתמשת בה.
3 צפייה בגלריה
רבל ווילסון
רבל ווילסון
רבל ווילסון
(צילום: GettyImages)
ווילסון סיפרה שעשתה את השינוי הגדול אחרי שהרופאים אמרו שאם תרד במשקל, יהיה לה סיכוי טוב יותר להיכנס להיריון בעזרת הפריה מלאכותית. "אף אחד חוץ מאמא שלי לא רצה שארד במשקל", הודתה ווילסון. "כולם חשבו שאאבד את סימן ההיכר שלי, דמות השמנה המצחיקה, והם רצו שאמשיך לעשות את זה".
היא הוסיפה: "אני מאוד מאמינה בכך שנשים לא צריכות להשתוקק להיראות כמו דוגמניות של 'ויקטוריה'ס סיקרט', אלא פשוט להיות הן עצמן". היא גם אמרה: "אני יודעת שמערכת היחסים שלי עם אוכל מסובכת", והוסיפה שהיא מרוצה מהמשקל הנוכחי שלה, אותו הגדירה כ"יציב ועגלגל".
המהפך הגדול של ווילסון התרחש בשנת 2020, בעקבות שנה שאותה כינתה "שנת הבריאות". היא סיפרה שפצחה בדיאטה של הרבה חלבון ומינימום סוכרים, שעשתה הרבה אימוני ספורט והליכות ושהלכה לטיפול נפשי כדי לטפל במערכת היחסים הרגשית שיש לה עם אוכל. הודות לאורח החיים הבריא שאימצה, היא סיפרה שהורידה קרוב ל-40 קילו ממשקלה והגיעה ליעד שהציבה לעצמה: משקל של 75 קילו.
בריאיון למגזין People היא סיפרה לאחרונה: "לא הבנתי איך מישהי כמוני, שמצטיינת בכל כך הרבה דברים, שיש לה שני תארים אקדמיים, מרוויחה מיליוני דולרים, ושהגיעה מכלום ויצרה לעצמה קריירה ענקית – לא מצליחה לרדת במשקל. כל הזמן כעסתי על עצמי ושאלתי 'מה לא בסדר איתי?'".
בשנת 2022 ווילסון הגשימה את חלומה להפוך לאמא, אך עשתה זאת באמצעות פונדקאית.
3 צפייה בגלריה
"כעסתי על עצמי ושאלתי 'מה לא בסדר איתי?'"
"כעסתי על עצמי ושאלתי 'מה לא בסדר איתי?'"
"כעסתי על עצמי ושאלתי 'מה לא בסדר איתי?'"
(צילום: GettyImages)
אוזמפיק ותרופות דומות הפכו בשנים האחרונות למצרך מבוקש בקרב מפורסמי הוליווד (וגם כאלו בישראל, למרות שמעטים אלו שיודו בכך). בין אלו שהודו שנעזרו בה, במידות שונות של הצלחה, נמצאות שרון אוסבורן, רוזי אודונל, טרייסי מורגן, ג'ני מקארת'י, אלון מאסק, צ'לסי הנדלר ואיימי שומר.
למרות שהודתה שהשתמשה בה, ווילסון מספרת בספרה האוטוביוגרפי החדש Rebel Rising, שלא מדובר ב"גלולת פלא, דיאטה חולנית או משטר ספורטיבי כלשהו. מדובר בלעבוד על דרך בריאה כדי להתמודד עם הרגשות שלך ואין פתרון פלא. אולי בכך שאספר את סיפורי, אעודד אחרים לעשות כמוני ולעשות שינוי בריא בחייהם".
3 צפייה בגלריה
לפני המהפך
לפני המהפך
לפני המהפך
(צילום: Getty Images)