(כתבתה של: ענבל חננאל, תמונות: Gettyimages, AP ואינסטגרם , עריכה ואנימציה: שי שבתאי)
אם חשבתם ששנת 2020 ובראשה "המגזיט "הייתה קשוחה למלכה אליזבת, שנת 2021 עקפה אותה בסיבוב עם שלל דרמות, טרגדיה אישית וריאיון אחד מטלטל לאופרה ווינפרי. נזכיר שבחודש מרץ האחרון, הנסיך הארי ומייגן מרקל הוסיפו עוד קיסם למדורת העצבים הבוערת ממילא של הארמון, ופתחו את הכל (ואנחנו מתכוונים להכל!). הדיכאון של הדוכסית, המחשבה לשים קץ לחייה ואפילו הטענה כי צבע עורו של בנם מדאיג את בני המשפחה.
ואם למלכה לא היו מספיק בלתמים בגלל הריאיון, בדיוק באותה התקופה אושפז בבית החולים בעלה הנסיך פיליפ, שסבל מבעיות בליבו אך בארמון טענו כי מצבו טוב וזה רק לטובת בדיקות שגרתיות. חודש בדיוק לאחר מכן הוא הלך לעולמו והשאיר אותה לבד אחרי 73 שנים ביחד .
הנסיך הארי טס ללוויה המלכותית בלונדון בלי מייגן, ושם התאחד לראשונה מאז המגזיט עם בני משפחתו. בזכות הרגישות של גיסתו ,קייט מידלטון, הוא אפילו הצליח להחליף כמה מילים עם אחיו הגדול הנסיך וויליאם - אבל לא, אל תבנו על שום סולחה בקרוב.
בהמשך השנה הארי ומייגן הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השנייה ,ליליבת דיאנה, במהלך שהיה ספק ניסיון לשמח את המלכה ,ספק המסמר האחרון בארון העצבים שלה. לטובת מי שלא בקיא נעדכן שליליבת היה כינוי ילדותה של המלכה והיחיד שקרא לה כך היה בעלה המנוח .
בארמון לא ממש התרגשו מהמחווה ולמרות שהדוכסים טענו כי ביקשו את רשותה של המלכה – מקורות יודעי דבר סיפרו כי הם למעשה הציבו בפניה עובדה, מה שגרם לה לאבד את הסבלנות באופן סופי .
ושלא תחשבו שרק הארי ומייגן עשו למלכה שחור: בעלה של הנסיכה יוג'יני נתפס בעדשת הפפראצי כשהוא חוגג עם נשים חשופות חזה ,הנסיך אנדרו, בנה המועדף של אליזבת ,הואשם בהטרדה מינית וכל זה בזמן שהנסיך צ'רלס מפנטז על היום בוא הוא יירש את הכתר ויפרק את הארמון .בכל זמן אחר היינו אומרים שאין מה לדאוג כי המלכה לא הולכת לשום מקום – אבל בחודשים האחרונים שמועות סביב מצבה הבריאותי הציפו את אתרי החדשות בעולם והתגברו משמעותית לאחר שהמלכה ביטלה את הגעתה למספר אירועים חשובים בטענה כי עליה לנוח או שנתפס לה הגב .רמת אמינות: כמו מבט מלא תשוקה בין הנסיך וויליאם וקייט מידלטון.
ואם כבר הדוכסים מקיימברידג', אי אפשר שלא להתייחס לכך שהשניים הקדישו את שנת 2021 לשיקום הקשר שלהם – לפחות לעיני המצלמות .וויליאם וקייט, שעד לפני שנה הקפידו לשמור על מרחק פיזי ברור ,תועדו לא פעם כשהם מלטפים אחד את השנייה ואף פרסמו תמונה זוגית שלהם מחובקים לכבוד יום נישואיהם העשירי .להגיד שהשתכנענו? לא ממש.
ובכל זאת כמה רגעים משמחים בצל כל הדרמות: הנסיכה ביאטריס ילדה את בתה הבכורה ,קייט מידלטון הגיעה לפרמיירה של ג'יימס בונד וגנבה את ההצגה ,וויליאם והארי התאחדו שוב באירוע לזכר הנסיכה דיאנה וההכנות לקראת חגיגות 70 שנות המלוכה של המלכה אליזבת בעיצומן.
ולא, לא שכחנו לסיים עם הרגע שהותיר אותנו מצולקים לנצח, הדובדבן שבקצפת, ההשפלה הגדולה של מייגן מרקל, שלקחה חלק במערכון בתוכנית של אלן דג'נרס, ובניסיון נואש להפוך לחביבת הקהל, יצאה להשתטות ברחובות לוס אנג'לס כשהיא שותה מבקבוק של תינוק ומייללת כמו חתול .חושבים שזה גרוע? דמיינו לעצמכם מה יקרה שנה הבאה! עד כאן ל-2021 מהרויאלס, תודה על שנה מלכותית וטראשית במיוחד ,או במילותיה של מייגן, מיאו.
1 צפייה בגלריה
לחלוטין הרגע המביך של השנה. מייגן מרקל
לחלוטין הרגע המביך של השנה. מייגן מרקל
לחלוטין הרגע המביך של השנה. מייגן מרקל