שנת 2022 מגיעה לסיומה ואחרי שלוש שנים ארוכות הפעם אנחנו אפילו לא מרגישים צורך להזכיר את נגיף הקורונה ולציין כי השנה הייתה ממש בסימן חזרה לשגרה - גם מבחינת טקסים ואירועים מעבר לים וגם מבחינת קאמבקים, פרידות וגירושים.
רגע לפני שהשנה מסתיימת ושנייה לפני שאנחנו נכנסים לשנת 2023 בכל הכוח - זה הזמן לעצור ולהיזכר בכתבות שעשו לנו את השנה. אז מה היה לנו? הקאמבק של ג'ניפר לופז ובן אפלק, שלא רק שהחזיק מעמד אלא נחתם בהחלפת נדרים ושתי חתונות, ואם כבר חתונות - אחרי שהשתחררה לחופשי מאביה, בריטני ספירס נישאה לבחיר ליבה.
3 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז בן אפלק
ג'ניפר לופז בן אפלק
20 שנה אחרי. החתונה של ג'ניפר לופז ובן אפלק
(צילום: onthejlo.com)
ועוד קצת בשורות משמחות: אחרי שנתיים בנפרד - בראדלי קופר ואירינה שייק מצאו את דרכם חזרה ופרגנו לנו בתמונות לוהטות מהחופשה המשפחתית שעשו ולא ייאמן אבל ג'וני דפ ואמבר הרד הגיעו להסכם אחרי מאבק משפטי שנמשך שנים.
עוד מישהו שמשך את מלא תשומת הלב התקשורתית השנה הוא הראפר קניה ווסט, שהתקשה להשלים עם הזוגיות של אשתו לשעבר, קים קרדשיאן, עם הקומיקאי פיט דייוידסון. ווסט הציף את הרשתות החברתיות באיומים, הכפשות והאשמות כלפי דייוידסון וקרדשיאן וכשבסופו של דבר השניים פירקו את הקשר ווסט מצא יעד חדש לתקיפה - העם היהודי.
3 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
באמת שאין לך סיבה לחייך. קניה ווסט
(צילום: Mega)
בלב כואב ודמעות תנין כאבנו את הפרידה של הארי סטיילס ואוליביה ווילד, החסרנו פעימה כשג'יזל החליטה להיפרד מטום בריידי וחיזקנו את שאקירה כשפורסם שג'רארד פיקה בגד בה בכל הזדמנות אפשרית. ומה היה האייטם הכי נצפה שקטף את המקום הראשון? צפו בווידיאו שבתחילת הכתבה!
3 צפייה בגלריה
שאקירה
שאקירה
אנחנו איתך! שאקירה
(צילום: Gettyimages)
עורכת ראשית: יעל ביר-כץ
במאי: אור קולר
צלמים: נוויל האריס ו- אורי דוידוביץ'
סאונד: דייגו ליכטנשטיין
מאפרת: נוי תנעמי
הפקה: ערן רחמני
פרומטר: נוי חיל
טכנאי: טל אתחדיה